Cele mai ciudate campanii publicitare

Inchiriaza o nevasta. O companie de inchirieri video a gandit o campanie publicitara nebuna care le-a adus expunerea in media de care aveau nevoie. Spotul publicitar infatisa doi tineri care erau indragostiti pana peste cap, cand, deodata, barbatul isi impacheteaza sotia si o expune pentru a fi inchiriata. Cateva secunde mai tarziu, cineva suna la usa si apare o alta femeie de inchiriat, impachetata frumos in cutia ei. Desigur, totul era doar o metafora pentru siteul lor destul de slabut insa au reusit sa atraga atentia si sa isi aduca pe site noi clienti.

Robocop incercand sa vand pui prajit. Coreenii au fost intr-atat de nastrusnici incat sa inventeze asa ceva. De aici si ideea gresita ca Robocop mananca pui prajit pana ii iese fum pe ochi sau ca e perfect „uman”. Nu a fost tocmai cea mai reusit campanie insa a atras o sumedenie de comentarii si critici si a incurajat producatorii de roboti sa incerce si ei sa implementeze un astfel de „truc” noi generatii de roboti umanoizi. Nu ucide. Dintre toate lucrurile pe care le propavaduieste scientologia si biserica asociata acestei stiinte sau ce-o fi ea, sa nu ucizi este cel mai controversat. Campania publicitara gandita de ei era una informala, transmitand mesajul ca trebuie sa i se poate de grija aproapelui si sa demonstram compasiune fata de societate si membrii ei. Elementele video din spotul publicitar sunt foarte simple: un glont care doar ce a pornit dintr-un revolver si niste tipete si plansete pe fundal iar la final apare mesajul „Do not murder”. Ciudat, oricum.

Luptele de sumo si Sprite. Pentru multi cetateni care locuiesc in afara Japoniei, luptele de sumo sunt niste bizazerii, insa multi se multumesc cu ideea ca ele au fost inventate tocmai pentru a soca audiente. Niste luptatori de sumo imensi lovindu-se unii in altii pentru a crea placerea orgasmica? Nu, nu. Totul e menit sa produca un cutremur. Intreaga scena pentru a transmite ideea de „LYMON”. Chiar ca e de pe alta planeta ca sa nu spun total aiurea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu