Parul cret sau parul drept?

Ati  observat deja ca sunt doua categorii de podoabe capilare: par cret si par drept. Nu stiu cum se face ca de obicei fetele care au parul cret, isi doresc sa il aiba drept si invers. Sau cel putin isi doreau in tineretea mea. Azi daca mergi la coafor si ai parul drept, una doua il increteste. Si daca ti-e cret, iti baga placa in par si gata , ai parul intins.
 
La barbati treaba asta nu cred ca e valabila. Desi am vazut si barbati care isi intind parul cu placa. Dar din categoria celor care sa-si increteasca parul nu am vazut. Fetele cu parul cret au avantajul ca isi pot face freza in maxim 5 minute. Iti bagi mana in par, ti-l scuturi de 3 ori si gata, esti gata de drum. Cealalta categorie in schimb, trebuie sa foloseasca tot felul de uscatoare, aparate de intins parul, spume, si alte cele, pentru a-si da o forma parului. Eu ma incadrez undeva la mijloc. Parul meu nu e nici cret, si nici foarte drept. Am avut si eu problema aranjatului si mereu ma gandeam ce freza noua sa-mi mai fac azi. Pana a inceput sa-mi cada. In momentul ala, am zis stop. Am fugit la coafor si mi l-am taiat. Azi, prin urmare, am parul scurt si nu mai am nicio treaba, nici un gand. Daca vreau il aranjez cu uscatorul, daca mi-e lene il las sa se usuce de la sine. Si culmea stiti care e? Ca asa fain se aranjeaza singur, de zici ca am fost la coafor.
 
In concluzie, daca vreti sa nu mai aveti batai de cap, bagati foarfeca in par,  so problem solved.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu