Pilde de oameni mici si mari

Te intrebi adesea cum pot fi insensibila in fata lacrimilor unui copil si sa plang in fata unui caine flamand sau a unei pisici infrigurate. Pai oare mintea nu te duce pana intr-acolo incat sa realizezi ca uite, pisica mea e mai inteligenta decat copilul tau: are 8 luni si face caca la nisip si copilul tau are aproape doi ani si face caca in pampers, nici macar nu se cere. Pisica mea miauna cand ii este foame, miauna frumos nu rage ca o vita dezmatata, in stare sa sparga ferestrele.

Pisica mea cere atentie frumos, nu urla daca nu o lasi sa arunce telecomanda pe jos sau sa rupa in doua telefoane. Pisica mea se spala singura, nu trebuie sa ma rog de ea sa fie curata. Nici macar mizerie nu face. Pisica mea e un suflet ca si copilul tau, diferenta majora este ca pisica mea e crescuta de mine, si nu de o mama disperata sa ii satisfaca toate mofturile copilului sau care in cele din urma probabil va ajunge un ingamfat care nu e in stare sa respecte natura, sa cinsteasca darurile ei si sa venereze putinul sau multul primit de la straini.

De ce hranesc un caine in locul unui boschetar? Nu stiu de ce ai dileme si aici. Probabil mintea unora se blocheaza cand e vorba de primit raspunsuri sincere si la obiect, vizibile, concise. Poi sa-i ia naiba de oameni si sa ma ia si pe mine o data cu ei daca meritam noi mai mult decat o alta fiinta, indiferent de natura sa.

Si daca stau si ma gandesc bine, chiar daca nu cred in ceea ce predica Biblia (iar tu fiind un crestin inversunat asa cum te declari) Dumnezeu a facut omul in cele din urma, ca sa pazeasca buna stare a vietatilor din jurul sau. E firesc ceea ce facem in prezent in fata unora, pentru ei e normal sa injuri un caine sau sa il bati, pentru ca nu e rational. La naiba! Unde-ti mai e atunci ratiunea?
Imi vine sa injur si multi se intreaba de ce sunt vulgara. Poi spunea un psihanalist (stiti voi care) ca oamenii care injura mult si des sunt mai de incredere. Ei isi exprima starile prin cuvinte, indiferent de care. de ce mama naibii nu este apreciata sinceritatea, atunci cand ea exprima un adevar si nu o parere de rau sau o rautate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu